ROSÉ - 'Gone' M/V

เผยแพร่เมื่อ 4 เม.ย. 2021
#ROSÉ #로제 #BLACKPINK #블랙핑크 #FirstSingleAlbum #Gone #MV #April5th_0amKST #April4th_11amEST #OutNow #YG

ความคิดเห็น

  • Lets 50 M blink

  • Ayrıca ben geldim blinksssss

  • Emoji sorun yaratmıyor sanırım sakin olun

  • 50times playing this because my boyfriend brokeup with me this song relate to heartbroken people Rose is the angel❤

  • يلا 50M

  • Rosé is the best

  • ROSÉ ROSÉ ROSÉ ROSÉ ROSÉ ROSÉ

  • Bir

  • hadi 50 milyon yapalım blinkler

  • is this song is for SUZY?

  • #1 ON TRENDING

  • SON GAZ DEVAM HADİ BLİNKLER! ~TURKİSH BLİNK

  • ROSÉ - 'Gone' M/V 43,536,073 views•Apr 4, 2021 3.9M 39K SHARE SAVE BLACKPINK 60M subscribers

  • 43m view but 3,9m like 😍 (◍•ᴗ•◍)❤

  • Sad song

  • ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

  • Tell me

  • 정왕 블랙 핑크

  • 💕

  • 💯💕❤️❤️

  • BRUH MOMENT ÖYLE BİR ANDIR Kİ DIŞARDA MASKE TAKMIŞSINDIR VE GÖZLÜĞÜN BUĞLANDIĞI İÇİN HİÇ BÖRŞEY GÖREMİYORSUNDUR T-T TURKISH BLİNKSÉ

  • my favorite song

  • Kimse yoğk

  • Rosé who's Korean but born and grown in New Zealand,she auditioned for yg ,she didn't took the audition serious by her Tallent she got accepted and it's hard for her to be far from her family at small age when she never been far from her family , and tried hard until she faint and she got this opportunity She deserves more

  • TE AMO ROSEEEEE

  • This song is healing me

  • Bu hesaptan bike bi sürü y0rumum var gurur duywak kendimlee

  • NO EMOJİ PLS

  • OFFF GONE Mİ DİNLİYOM TRT HABER REKLAMIMI ANLAMADIM

  • NO EMOJİ PLS

    • Em0ji sözünü sansurle

    • Aynı yorumları yazma

  • Kimse mi olmaz Nira, Gizem, Pelin falan

  • NO EMOJİ PLS

  • NO EMOJİ PLS

  • Bu neee

  • NO EMOJİ PLS

  • NO EMOJİ PLS

  • REKLAMDA BİR BİTMEDİİİİİİ

  • Turkish Blink

  • Aiily str34m kasalım lütfen

  • But to you we're already done😢💜

  • -ALL MY LOVE İS GONE-

  • NO EMOJİ PLS

  • Cefa tr blink,sefa global blink :)

  • UWUUUUUU

  • OMGGGG

  • ALL MY LOVEİS GONE TŞK ÖD BB .

  • İFTARA KADARRRRRR

  • Everyday watch

  • YEVMEYEYE GİTCEZ FINDIK TOPLİCAZ HAYDENNN

  • Bj

    • Kıyamam yine mi spm yedin yaa of bi y0rum yaptın yine spm yedin bu ne yaa

    • Canım kendim yaa

  • 👍👍👍👍👍

  • SIKILDIM

  • Türk var mı?

  • Dat ain't DaBaby Das MY baby

  • Aiily str34m kasalım lütfen

  • Yes. Curse them both. YES

  • Aiily ve otg den geri geldim,sıra Gone da

  • goal 50M and 4M likes

  • ORUCUNUZ KABUL OLSUNNN

  • İYİKİ MÜSLÜMANIZZZZZZ

  • Fala quem foi o babaca vai fala 👁️👄👁️🗡️

  • haydennnnn hızlı hızlıı

  • Lisagram ağağağağağağ

  • Karm burda msn

  • ŞİMDİ 4N1K 2 İZLİYİCEM AY HEYECANLANDIM BEN NEDEN BÖYLEYİM AYAYAYAYAA

  • Eskilerden kimse yoğğğ

    • @lisagram _ #RespectJungkook yo venim 900 yorumum faaln var diğer hesaptan

    • @Aydan Bıkmak ben varım lağğğn kaç gundur burdayım baya bi yorum yapmışımdır. Sahurda bile yapıyomxmmxmcnxncx

    • @Jennies Queen tanıyamamak

    • meee

  • NO EMOJI PLSS!

  • Naber?

  • بحس بقشعريرة لما اسمع الاغنية⁦.·´¯`(>▂

  • MV

  • GONE

    • all my love is gone

  • ROSE

  • Mv turu yapak

    • ynn

  • Now tell me, who tf wanna break up with Rosé ? Yeah, tell me

  • 😍

  • Gizem nikahlı karım

  • HAYDİİİ KASAKK

    • haydeee

  • JENNİES QUEEN AĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAĞĞAĞAĞAA

  • 😍

  • Iloveyou my baby rose♥️✨

  • I love this song.

  • yabancılar bir şey beceremiyorrr

  • Bundan sonra bir macimakcorom iyi gelir ben gidiyom izlemeye hadi siz de gelin

  • Can I have pizza? 🍕

  • YİNE BEN GELMİŞKEEE

  • this song deserves better

  • Aiily e gidiyom ben

  • ಥ_ಥ

  • Otg and Gone stre@m .·´¯`(>▂

  • Neyse ben gidiyorum size iyi str3am kasmalar ♡

  • Blinks aiily st kasalım

  • soothing :)

  • 100m olsun lütfen

  • Rosé çok güzelsin aşkım

  • turkısh blinkkk

  • Yabancı blinkler çok tembel

    • @ot4 blink forever aynn

    • Cefası tr blink sefası global blink :)

    • eynn

  • Kesukaan ku

  • Lsg 3 mn kaldı ona da st kasalım

  • 💔

  • I love you so much Rosé